
نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن در 161 صفحه فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن و فهرست فهرست فصل یک ـ کلیات ۱ـ۱ـ تعریف موضوع تحقیق ۲ـ۱ـ اهمیت موضوع تحقیق ۳ـ۱ـ فرضیه ها ۴ـ۱ـ روش تحقیق ۵ـ۱ـ حدود و موانع تحقیق، اشکالات و محدودیتها ۶ـ۱ـ تعریف اصطلاحات و واژه های خاص در تمام مسأله ۷ـ۱ـ خلاصه ای از اهم گزارش فصل دوم ـ بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی ۱ـ۲ـ بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران بیان مسأله ۲ـ۲ـ مشکل اصلی: & ...