نقش مدیریت بازاریابی در مدیریت تقاضا ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.
چکیده
در این مقاله ضمن ارائه تعریفی از تقاضا و مدیریت تقاضا به تشریح تقاضا های هشت گانه و ارائه پیشنهاداتی در هنگام مواجه شدن با هر یک از آنها در جهت مدیریت تقاضا یا مدیریت بازاریابی جهت نیل به اهداف شرکت پرداخته شده است. و نقش مدیریت بازاریابی در مدیریت هر یک از این تقاضاها نشان داده شده است.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مفهوم بازاریابی
تقاضا چیست؟
مدیریت تقاضا
تقاضای منفی
نبودن تقاضا
تقاضای پنهان
تقاضای تنزلی
تقاضای فصلی
تقاضای کامل
تقاضای بیش از حد
تقاضای ناسالم
نتیجه گیری
منابع
نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید :
پدیده تورم برخی از باورهای عمیق و سنتهای حسابداری را به شدت مورد سؤال قرار داد. مشکلات مالی ناشی از مثلث«بهای تمام شده – مالیات – سود سهام »شرکتها را گرفتار مسائل جدیدی نمود. عدم رضایت از روشهای حسابداری موجود نیز فضا را آشفته تر نمود .
یکی دیگر از ویژگیهای درخور توجه این دوره ،تشدید گرایش به ملی کردن حسابداری بود
،به گونه ای که هر کشور روشهای تکنیکی خاصی را پیشنهاد
نمود .
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
...