با فرمت قابل ویرایش word
تعداد صفحات: 100 صفحه
تکه های از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3
1-2 تبیین مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………. 4
1-3 اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-3-1 هدف اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-3-2 اهداف فرعی…………………………………………………………………………………………………………………………… 6
1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 6
1- 5 قلمرو پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-6 فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………… 8
1-7 سوالات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………….. 8
1-8 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………… 9
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
2-2 مبانی نظری پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….. 14
2-2-1 تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………………… 14
2-2-2 تعریف رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………………………… 14
2-2-3 اهمیت تعهد (رفتار) سازمانی……………………………………………………………………………………………………… 15
2-2-4 رویکردهای اصلی در تبیین رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………. 16
2-2-5 ویژگی های رفتار شهروندی سازمانی کارکنان……………………………………………………………………………….. 17
2-2-6 انواع رفتار شهروندی در سازمان…………………………………………………………………………………………………. 17
2-2-7 ابعاد رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………………………………… 20
2-2-8 عوامل تاثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………… 22
2-2-9 پیامدهای رفتارهای شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………….. 24
2-2-10 سیاست های تشویق رفتار شهروندی……………………………………………………………………………………………. 25
2-2-11 مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………………… 27
2-2-12 رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………….. 30
2-2-13 مفهوم وفاداری مشتری…………………………………………………………………………………………………………….. 31
2-2-14 انواع وفاداری مشتری ……………………………………………………………………………………………………………… 32
2-2-15 فرآیند وفاداری……………………………………………………………………………………………………………………….. 33
2-2-16 رویکرد ها در مورد وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………. 34
2-2-17 مزایای وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………………………… 35
2-2-18 رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری………………………………………………………………………………………. 36
2-2-19 رابطه بین رضایت و وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………………….. 37
2-2-20 وفاداری خدمت……………………………………………………………………………………………………………………… 37
2-2-21 ارتباط رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و وفاداری مشتریان………………………………………………………….. 39
2-3 معرفی بانک ملت )شهرستان آمل(…………………………………………………………………………………………………… 39
2-3- 1تاریخچه بانک ملت…………………………………………………………………………………………………………………… 40
2-3-2 سلسله مراتب در بانک ملت………………………………………………………………………………………………………… 40
2-4 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………… 42
2-4-1 مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………………………………………… 42
2-4-2 مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-5 پشتوانه تئوریکی استفاده مولفه های رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………….. 51
2-6 پشتوانه تئوریکی استفاده مولفه های رضایت مشتری……………………………………………………………………………. 51
2-7 مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………. 51
فصل سوم : روش تحقیق
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 54
3-2 طرح تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 54
3-3 متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. 54
3-4 جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………… 55
3-5 ابزار اندازه گیری و جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………. 56
3-6 پایایی و روایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………………………………………… 56
3-7 روش تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………. 58
3-8 تکنیک معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………………………………… 58
فصل چهارم: جمع آوری و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 60
4-2 یافته های جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………………………………… 60
4-2-1 توصیف گروه نمونه بر حسب جنسیت…………………………………………………………………………………………… 60
4-2-2 توصیف گروه نمونه بر حسب سطح تحصیلات……………………………………………………………………………….. 61
4-2-3 توصیف گروه نمونه بر حسب سن………………………………………………………………………………………………… 61
4-2-4 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 62
4-3 آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………. 63
4-3-1 آزمون کولموگروف اسمیرنف…………………………………………………………………………………………………… 63
4-3-2 آزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………. 64
4-3- 2-1 مدل بیرونی (مدل اندازهگیری)……………………………………………………………………………………………… 65
4-3-2-2 روایی و اعتبار………………………………………………………………………………………………………………………. 70
4-3-3 آزمون فریدمن…………………………………………………………………………………………………………………………. 75
4-3-4 بررسی وضعیت هر کدام از متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………….. 76
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
5-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79
5-2 بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………….. 79
5-3 پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………. 81
5-4 محدودیت ها……………………………………………………………………………………………………………………………….. 82
منابع…………………………………………………………………………………………………………….. 83
پیوست 1……………………………………………………………………………………………………….. 87
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره 3-1 جدول تناظرمتغبرهای تحقیق با سوالات………………………………………………………………………….. 56
جدول شماره 4-1 جنسیت آزمودنی ها……………………………………………………………………………………………………. 60
جدول شماره 4-2 سطح تحصیلات آزمودنی ها………………………………………………………………………………………… 61
جدول شماره 4-3 سن آزمودنی ها…………………………………………………………………………………………………………. 61
جدول شماره 4-4 شاخص های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرها…………………………………………………………….. 62
جدول شماره 4-5 سطح معنیداری آزمون کولموگروف – اسمیرنف شاخص ها………………………………………….. 64
جدول شماره 4-6 کدگذاری متغیرها………………………………………………………………………………………………………. 66
جدول شماره 4-7 مدل بیرونی حداقل مربعات جزئی…………………………………………………………………………………. 69
جدول شماره 4-8 مقدار بوت استراپینگ حداقل مربعات جزئی…………………………………………………………………… 69
جدول شماره 4-9 مقادیر پایایی مرکب و روایی همگرا………………………………………………………………………………. 71
جدول شماره4-10 نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری…………………………………………………………………………. 73
جدول شماره 4-11 رتبه بندی عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتری………………………………………………………………… 75
جدول شماره 4-12 سطح معناداری آزمون فریدمن…………………………………………………………………………………… 75
جدول شماره 4-13 آماره های توصیفی…………………………………………………………………………………………………… 76
جدول شماره 4-14 آزمون tمتغیرها ……………………………………………………………………………………………………… 77
فهرست نمودارها و اشکال
عنوان صفحه
شکل 2-1 مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………… 28
شکل 2-2 مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………. 52
نمودار 4-1 نمودار جنسیت آزمودنی ها………………………………………………………………………………………………….. 60
نمودار 4-2 نمودار سطح تحصیلات آزمودنی ها ……………………………………………………………………………………… 61
نمودار 4-3 نمودار سن آزمودنی ها……………………………………………………………………………………………………….. 62
نمودار 4-4 مدل کلی پژوهش با تکنیک حدأقل مربعات جزئی…………………………………………………………………… 66
نمودار 4-5 مدل کلی پژوهش با تکنیک حدأقل مربعات جزئی…………………………………………………………………… 67
نمودار 4-6 آماره تی مدل کلی پژوهش با تکنیک حدأقل مربعات جزئی……………………………………………………… 68
در این فصل به تعریفی کلی از متغیرهای تحقیق پرداخته می شود. بین مسئله، اهداف تحقیق، اهمیت و ضرورت تحقیق، قلمرو تحقیق، فرضیات و سوالات تحقیق و تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق بیان خواهد شد.
ارگان، رفتار شهروندی سازمانی را به عنوان نوعی از رفتار کارکنان سازمان تعریف می کند که هدف نهایی آن اثربخشی و بهبودعملکرد کلی سازمان است، فارغ از اینکه اهداف بهره وری فردی هر کارمند چیست؟ (ارگان[1]، 1988). اجزا و عناصر اصلی رفتار شهروندی سازمانی عبارتند از:
مرور ادبیات موضوعی همچنین مشخص می کند که دو محرک اصلی برای رفتار شهروندی کارکنان وجود دارد:
تعداد مطالعاتی که به این مقوله پرداخته اند به طور روز افزونی افزایش یافته است، ولی با این وجود همچنان در تعریف ابعاد رفتارشهروندی کارکنان کاستی هایی وجود دارد ( نت مایر، 1997). در این پژوهش برای تعریف ابعاد رفتار شهروندی کارکنان از رویکرد نت مایر و دیگران ( لپین، 2002) استفاده شده است که در
وفاداری مشتریان با ابعادی چون مراجعات مجدد مشتری، خرید مجدد مشتری، میزان شکایات مشتری و حساسیت مشتری نسبت به قیمت قابل تشریح است که بیانگر هر دو وجه وفادری مشتریان یعنی وفاداری رفتاری و تمایلی است. علاوه بر این رابطه مثبت بین کیفیت درک شده خدمت از جانب مشتری با وفاداری مشتریان و رابطه بین رضایت مشتریان با وفاداری مشتریاندر مدل های پیشین مورد. تایید قرار گرفته است ( تیلور[4]، 1994)
پژوهش حاضر برآن است به بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در شعب بانک های ملت شهرستان آمل بپردازد.
و......
ت